- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vrácení zboží:
Vyplňte a vytiskněte si formulář 'Oznámení odstoupení od kupní smlouvy' s informacemi o vraceném zboží. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný formulář.
Balík odešlete na adresu:
Newte spol. s r. o.
Jateční 847
Teplice
415 01
Jakmile nám zboží dorazí, zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací.
Postup reklamace
Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu obchod@newte.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady.
Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme Vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.